Megrendelés és fizetés

Kedves Látogatóink, leendő Megrendelőink!

 

   Ezúton tájékoztatjuk Önöket az általunk gyártott

egyedi népi bútorok megrendelésével kapcsolatos 

lépésekről. 

  A levelezést illetve az esetlegesen megvalósult helyszíni felmérést követően elkészítjük árajánlatunkat, melyet e-mailen vagy akár a személyes egyeztetésen közösen kimunkálva tudunk véglegesíteni.

  Amennyiben az árajánlat elfgogadásra kerül, minden esetben írásos Megrendelés visszaigazolást vagy Szerződés tervezetet küldünk véleményezésre Önöknek.

  A véleményezés eredménye lehet elfogadó, vagy kiegészítő illetve módosító is . Ez azt jelenti, hogy a Megrendelés visszaigazolásban illetve Szerződés tervezetben megfogalmazunk minden a bútorra vonatkozó műszaki és esztétikai jellemzőt, mennyiségeket, gyártási határidőt, szállítás és helyszíni

szereléssel kapcsolatos helyszínt és időpontot valamint a gyártási is és egyéb költségek pontos összegét.

 

   Abban az esetben ha a Megrendelés visszaigazolás vagy a Szerződés tervezet elfogadása megtörtént, az mindkét fél részéről dátumozott aláírásra kerül.

 

   A Megrendelésben vagy Szerződésben szereplő költségek megfizetélse minden egyes esetben két időpontban és két módozatban történik.

  A Megrendelés vagy Szerződés aláírásakor a teljes összeg 50% - t kell megfizetni, banki átutalással előlegszámla ellenében.

  A második 50% -t pedig a bútorok átadás-átvételekor az átadás-átvétel helyszínén kell maradéktalanul, készpénzben megfizetni, végszámla ellenében.

  Ezen fizetési feltételek alól kizárólag a Gyártó írásos nyilatkozata adhat felmentést vagy engedélyezhet módosított fizetési megoldást.

 

   Bízunk abban, hogy Cégünk által gyakorolt kötött-adminisztratív megoldások és a pontosan megfogalmazott szabályok mindkét fél érdekeit egyformán és pozitívan szolgálják.